6 клас


Робота на карантині  
(результати практичних завдань відправити на почту vnb_765@ukr.net  тема"Прізвище, клас" або у записати в зошит при відсутності комп'ютера)


Тема:"Вкладені алгоритмічні структури розгалуження та повторення."
 Дата 26.03.20 для 6-А та 6-Б класів  
            27.03.20 для 6-В класу  
 
1) Повторення. Перевір себе. Виконай вправи
 


2) Розробка  Проекту “Перешкоди” Подивись відеоінструкцію
Розроби схожий проект в Скретч.
 
3) Якщо немає можливості працювати із Скретч Завдання за посиланням 
https://studio.code.org/s/course3/stage/7/puzzle/1  працює хоч з комп'ютера, хоч з планшета чи смартфона
Звіт з виконаної роботи (скриншоти екрану виконанного завдання)
 надіслати до 02.04.20 для 6-А та 6-Б класів  
          та до   03.04.20 для 6-В класу 

 
 Дата 19.03.20 для 6-А та 6-Б класів  
            20.03.20 для 6-В класу   
1) Повторення  перейти за посиланням 
2) Тестування перейти за посиланням  код доступу 608054 (виконати до 24 березня)   

3) Подивитись відео Практична робота № 6. Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями   та розробити алгоритм у Скретч для реалізаці проекта. Зберегти ПР№6 та відправити вчителю на пошту. виконати до 26.03.20



Дата 12.03.20 для 6-А та 6-Б класів13.03.20 для 6-В класів

Тема:"Вкладені алгоритмічні структури розгалуження."


                                                          
Навчальна література:

Тест "Компьютерна графіка"
  Побудова зображення з графічних примітивів


Форматы графических файлов 
Упражнение 1
Урок 6. Работа со слоями. Многослойные изображения. Нарисовать рисунок.
Урок 7 Работа с текстом по контуру Видео-урок
Текст со связанной втяжкой

 

домашнее задание
Тема 2. Комп’ютерні презентації
Урок 8 Компьютерные презентации. Упражнения 1) 2) 3)
Урок 9 Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
Навчальна презентація 9

Урок 10 Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.Навчальна презентація
Вправа 1. Етапи створення презентації  Вправа 2. Кросворд “Презентація”

Файлы-заготовки (скачать)

Файлы-заготовки (скачать)  
 Файлы-заготовки (скачать)
  Практична робота 4Відкриття, створення та збереження презентацій. Розробка слайдової презентації.
Урок 12 Анімація в презентаціях    
Анимация в презентации
Упражнения   1)     2)










Правила дорожного движения
Восход солнца
 Урок 13 Настройка показа презентации
 Среда программирования Scratch (скачать)

Создавай Скретч-проекты он-лайн

Помощь по программированию в Scratch

Программируй с Анной и Эльзой

Тесты он-лайн    

Правила Интернет-безопасности

Алгоритмы
Упражнения 1)Найди ошибки в программе
2) Составь программу "Площадь квадрата"
3) Составные условия 
              Студія "Коду" (Курс1, Курс2)  - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі Видео
               Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування
УрокСтворення програмних об'єктів   Практична робота
                 Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування
Урок  Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів   Презентація
                






 Приклад для проекту 3.22
 
                                                 Приклад для проекту 3.23
 

  









 Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування
                   Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування
Урок  Програмне опрацювання події.  Презентація
                  Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування
Урок  Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Презентація
                Практична робота
                  Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування
                  Студія "Коду" (Курс 3)  - курси ознайомлення з початком програмування

Розділ 1. Комп’ютерна графіка


Урок 1. Поняття комп’ютерної графіки.



Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.



Урок 3. Побудова зображення з графічних примітивів.



Урок 4. Операції над об’єктами та групами об’єктів.



Урок 5. Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.



Урок 6. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.



Урок 7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.



Урок 8. Додавання тексту до графічних зображень
та його форматування



Урок 9. Практична робота №1. Створення та редагування векторних зображень.



Урок 10. Створення векторних зображень

Урок 11. Практична робота №2. Створення та редагування векторних зображень.

Розділ 2. Комп’ютерні презентації

Урок 12. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.

Урок 13. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення

Урок 14. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.

Урок 15. Налаштування показу презентацій

Урок 16. Практична робота 3. Створення та оцінювання презентації.

Урок 17. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

Урок 18. Ефекти зміни слайдів

Урок 19. Створення презентацій з ефектами. Тригери.

Урок 20. Практична робота №4. Створення презентацій з ефектами.

Розділ 3. Алгоритми та програми

Урок 21. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником.

Урок 24. Практична робота 5. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником.

Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою

Урок 26. Практична робота 6. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.

Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
  • практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 113, Задача
  • практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 116, Вправа №4
  • домашнє завдання: підручник Ривкінд, с. 116, Вправа №5

Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
  • Теоретичний матеріал
  • практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №7
  • домашнє завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №8

Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
  • Теоретичний матеріал
  • практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №7
  • домашнє завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №8

Урок 29. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження (розв’язування задач).
  • практичне завдання 1: підручник Ривкінд, с. 117, Вправа №10
  • практичне завдання 2: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №8,9

Урок 30. Практична робота 7. Вкладені алгоритмічні конструкції розгалуження.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар