Навчальна література:
- Знайомство ABC PASCAL Перша програма
- Інформатика 6 клас І.Я.Ривкінд
- Файли-заготовки
- Тесты OnLine
- Игры Blockly
- Проект "КАЗКА "
- Тест "БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТ"
Форматы графических файлов
Упражнение 1
Упражнение 2
Урок 4 Домик и дерево Вишенки Смайлик
Урок 5 Векторный графический редактор. Уроки Inkscape Интерфейс Inkscape Выполните задание
Как создать новый документ
Как рисовать прямоугольники и квадраты
Как рисовать круги, эллипсы, дуги
Как рисовать звезды и многоугольники
Советы по рисованию фигур
Практическая работа "Рисуем стрелку"

Нарисовать векторное изображение:
Урок 6. Работа со слоями. Многослойные изображения. Нарисовать рисунок.Урок 4 Домик и дерево Вишенки Смайлик
Урок 5 Векторный графический редактор. Уроки Inkscape Интерфейс Inkscape Выполните задание
Как создать новый документ
Как рисовать прямоугольники и квадраты
Как рисовать круги, эллипсы, дуги
Как рисовать звезды и многоугольники

Советы по рисованию фигур
Практическая работа "Рисуем стрелку"

Нарисовать векторное изображение:
Текст со связанной втяжкой
домашнее задание
Тема 2. Комп’ютерні презентації
Урок 8 Компьютерные презентации. Упражнения 1) 2) 3) Навчальна презентація 9
Урок 10 Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.Навчальна презентація
Вправа 1. Етапи створення презентації Вправа 2. Кросворд “Презентація”
Файлы-заготовки (скачать)
Практична робота 4. Відкриття, створення та збереження презентацій. Розробка слайдової презентації.
Урок 12 Анімація в презентаціях Анимация в презентации
Упражнения 1) 2)
Правила дорожного движения
Восход солнца
Урок 13 Настройка показа презентации
Создавай Скретч-проекты он-лайн
Помощь по программированию в Scratch
Программируй с Анной и Эльзой
Тесты он-лайн
Правила Интернет-безопасности
АлгоритмыУпражнения 1)Найди ошибки в программе
2) Составь программу "Площадь квадрата"
3) Составные условия
Урок Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта Видео
Хмарка слов
д/з Заповни словничок
Студія "Коду" (Курс1, Курс2) - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі Видео
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
УрокСтворення програмних об'єктів Практична робота
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів Презентація
Практична робота №5
Стор 108 Складіть проекти для малювання зображень на малюнках 3.22 та 3.23. Збережіть проекти у власну папку
3.3. Вкладені розгалуження (мал 3.32)
Приклад для проекту 3.22

Приклад для проекту 3.23
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Програмне опрацювання події. Презентація
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Презентація
Практична робота
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Поняття комп’ютерної графіки.
- Інтерактивна вправа Техніка безпеки у комп'ютерному класі
- Правила поведінки та ТБ
- Практичне завдання
- Файли заготовки: Вправа 1.bmp, Дача.bmp
Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
Урок 3. Побудова зображення з графічних примітивів.
Урок 4. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Урок 5. Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.
Урок 6. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
Урок 7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Урок 8. Додавання тексту до графічних зображень
та його форматування
та його форматування
Урок 9. Практична робота №1. Створення та редагування векторних зображень.
Урок 10. Створення векторних зображень
Урок 11. Практична робота №2. Створення та редагування векторних зображень.
Розділ 2. Комп’ютерні презентації
Урок 12. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Файли заготовки: Писанки.odp, Види комп'ютерів.odp
Урок 13. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення
Урок 14. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання
- Файли заготовки: Клітини, Пристрої, Київ, Банер, Сімейний бюджет
Урок 15. Налаштування показу презентацій
Урок 16. Практична робота 3. Створення та оцінювання презентації.
- Тестування №2
- Практична робота
- Файли заготовки:
Червона книга
Обложка «Тваринний світ»
Облажка «Рослинний світ»
Тваринний світ - чорний журавель, журавель, заєць білий, кіт лісовий, пугач
Рослинний світ - пролісок, підсніжник, сон трава
Урок 17. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.
Урок 18. Ефекти зміни слайдів
Урок 19. Створення презентацій з ефектами. Тригери.
- Теоретичний матеріал
- Тестування №3
- Практичне завдання
- Заготовка_Гривня.odp
- Гривня 1_1.jpg
- Гривня 1_2.jpg
Урок 20. Практична робота №4. Створення презентацій з ефектами.
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 21. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
- Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
- Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником.
- Теоретичний матеріал
- Практичні завдання в підручнику за ред. Ривкінда, с.110
Урок 24. Практична робота 5. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником.
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою
- Теоретичний матеріал
- Практичне завдання «Квадрати»
- Практичні завдання в підручнику за ред. Ривкінда, с.107, №№7,8
Урок 26. Практична робота 6. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.
Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
- практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 113, Задача
- практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 116, Вправа №4
- домашнє завдання: підручник Ривкінд, с. 116, Вправа №5
Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
- Теоретичний матеріал
- практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №7
- домашнє завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №8
Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
- Теоретичний матеріал
- практичне завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №7
- домашнє завдання: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №8
Урок 29. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження (розв’язування задач).
- практичне завдання 1: підручник Ривкінд, с. 117, Вправа №10
- практичне завдання 2: підручник Ривкінд, с. 126, Вправа №8,9
Урок 30. Практична робота 7. Вкладені алгоритмічні конструкції розгалуження.
Немає коментарів:
Дописати коментар