7 клас

Робота на карантині  
(результати практичних завдань відправити на почту vnb_765@ukr.net  тема"Прізвище, клас" або у записати в зошит при відсутності комп'ютера)

Урок 20                                                             Дата 23.03.20
1)Тестування. Завдання необхідно виконати до 28 березня 23:00 ред.
Посилання на тестування join.naurok.ua Код доступу 676868
2) Вправа 1   "Алгоритм для робота"
 
3) Проект "Порівняння чисел"


Урок 19          Дата 16.03.20 
Тема:"Складання та виконання алгоритмів з розгалудженням."
Теоретичний матеріал (презентація)
Задача "Купа"

Задача "Стан  води"

Задача "Чарівник і дракон" (Розв'язок в презентації)


Полювання на кожана

Урок 1. Техника безпеки в комп'ютерному класі.      Плакат
 Урок 2 
 Вправа "Електронна адреса"






  

Урок 3 Вправа "Етикет електронного листування"
  Урок 4 
Тестування
   П.р. №1 «Електронне листування»
Практична робота № 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли 


 Діаграми в Excel (Стор 133  D:\school\7 класс\Розділ 4\Пункт 4.6)


Компетентнісні задачі 
Стор 228, вправа 11
а) Василь Симоненко "Лебеді материнства"

в) Василь Симоненко "Гей, нові Колумби й Магелани"
Стор 229, вправа 15



Урок 6 Етапи побудови інформаційної моделі 
 Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
Практична робота № 2. Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах
 
 Редактор карти знань  (відео Люби Панкевич)
Вправа 1 "Пори року"   

 
Вправа 2 "Родовід"   
Завдання до практичної частини 
Розв'язування задач

Вправа 3 
 




Розділ 3 Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями
Скласти  Алгоритми з повтореннями
Кіт будує коло

Зразок тексту Практична 4.1

Зразок тексту Практична 4.2

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання Вправа 1  Вправа 2 Вправа3
Вправа 1   "Алгоритм для робота"
Вправа 2берись в школу"
Вправа 3 "Полей цветок"  
Підсумуємо: "Повторення та розгалудження"
Вправа1

   



Практичне завдання
Урок 2. Робота з електронною скринькою. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.

Урок 3. Практична робота 1. Електронне листування

Урок 4. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.

Урок 5. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи.

Урок 6. Інтернет речей.

Розділ 2. Опрацювання табличних даних

Урок 7. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.

Урок 8. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Урок 9. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.

Урок 10. Адресація. Формули.

Урок 11. Практична робота №2


Урок 12. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.

Урок 13. Практична робота 3. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій табличного процесора»

Урок 14. Розв’язування задач засобами табличного процесора.

Розділ 3. Алгоритми та програми


Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

Урок 18. Практична робота №4. Побудова інформаційних моделей.

Урок 19. Поняття змінної та її значення

Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних

Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Робота зі змінними
Опорний конспект 
Домашнє завдання

Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.

Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.


Урок 24. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.

Урок 25. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення

Урок 26. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних

Урок 27. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч


Урок 28. Створення ігрового проекту

Урок 30. Створення ігрового проекту


Урок 31. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Практична робота №8.

Немає коментарів:

Дописати коментар